1402/12/15 شرکت سهامی بیمه ایران   55  

 معرفی بیمه نامه عدم النفع رانندگان

موضوع بیمه عبارتند است جبران درآمد از دست رفته رانندگان و مالکان انواع خودروهای سواری ، وانت بارها ، مینی بوس ، اتوبوس ، کامیون ها که خودرو آن ها به دلیل حادثه  امکان تردد و کار کردن را ندارد و باید مدت زمانی را در تعمیرگاه باشد . به عبارت دیگر در صورت وقوع حوادث تحت پوشش بیمه برای خودرو ، شرکت بیمه روزانه درآمد از دست رفته راننده را تا سقف تعیین شده جبران خواهد کرد .

حوادث تحت پوشش :  
عبارتند است هر گونه تصادف ، آتش سوزی و انفجار وسیله نقلیه

 تعهدات بیمه نامه :
 الف ) خسارت قابل جبران جهت تامین درآمد روزانه
  ب ) غرامت فوت و نقص عضو راننده در هر حادثه

سایر شرایط بیمه نامه :
1.    کلیه رانندگان و مالکان خودروهای سواری کرایه ، تاکسی ها ، وانت بار ، مینی بوس و اتوبوس و به طور کلی افرادی که درآمد آن ها با کار کردن به وسیله وسیله نقلیه تامین میشود می توانند نسبت به خرید این بیمه نامه اقدام کنند .
2.    منظور از حادثه هر گونه تصادف ، سقوط ، آتش سوزی و انفجار وسیله نقلیه است .
3.    منظور از پوشش عدم النفع ،جبران درآمد روزانه بیمه گذار است که در نتیجه حوادث موضوع بیمه نامه تحقق یافته باشد.
4.    منظور از خسارت بدنی در آین بیمه نامه فقط خسارت هایی می باشد که منجر به نقص عضو (تعیین بر اساس نظر پزشک معتمد بیمه گر ) و یا فوت بیمه گذار که در نتیجه حوادث موضوع بیمه نامه تحقق یافته باشد .
5.    گزارش مقامات ذیصلاح مبنی بر وقوع حادثه یا مصدومیت الزامیست.
6.    مدت استراحت استعلاجی بیمه گذار طبق نظر مراکز درمانی و تایید پزشک معتمد بیمه گر خواهد بود.

طرح پیشنهادی ما :
طرح پیشنهادی ما جهت انواع خودرو سواری و وانت بارها به شرح ذیل می باشد
     خسارت قابل جبران جهت تامین درآمد روزانه به ازای هر روز   2.100.000     ریال
     غرامت فوت و نقص عضو راننده در هر حادثه                     500.000.000  ریال
حق بیمه قابل پرداخت سالیانه 4.762.000 ریال می باشد

متقاضیان میتوانند جهت دریافت اطلاع بیشتر از سایر طرح ها و دریافت حق بیمه برای سایر خوروها  با شماره 09133528501 تماس حاصل فرمایند .

خدمت به شما افتخار ماست
مهدی کاظم پور



مشاهده جزئیات
1402/12/14 شرکت سهامی بیمه ایران   43  

 معرفی بیمه نامه حوادث خانواده

 در این بیمه‌نامه سرپرست  خانواده با پرداخت حق‌بیمه ، کلیه افراد خانواده را در مقابل حوادث در تمام ساعات شبانه‌ روز در داخل و خارج از کشور بیمه می‌نماید . در این نوع بیمه‌نامه تعهدات بیمه‌گر شامل فوت ، نقص عضو و از کارافتادگی دائم (کلی و جزیی) ناشی ازحوادث مشمول بیمه همسر و فرزندان بیمه‌گزار می‌باشد . همانطور که می‌دانید ، در قراردادهای بیمه حوادث گروهی معمولاً کلیه کارکنان موسسه با شرایط خاص و سرمایه‌های معین یا تناسبی از حقوق، تحت پوشش بیمه حوادث و یابیمه حوادث تکمیلی عمر می‌باشد، قرار می‌گیرند و در زمان بروز خطرات فوت و نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل غرامت آن به استفاده کننده و یا بیمه شده پرداخت می‌گردد. ضمناً در صورت تعهد پرداخت غرامت روزانه از کارافتادگی موقت در قرارداد بیمه حوادث جمعی غرامت مربوطه به بیمه شده پرداخت خواهد شد.

نکته مهم در بیمه نامه های حوادث آن است که سرمایه هزینه پزشکی نمی تواند از %20 سرمایه فوت و نقص عضو بیشتر باشد .

سقف سنی در این نوع بیمه نامه ها 75 سال بوده و برای بیمه شدگان بالاتر از 75 سال به ازاء هرسال %10 حق بیمه اضافه از بیمه شدگان اخذ می گردد . 

در این نوع بیمه نامه معاینات پزشکی برای بیمه شدگان وجود ندارد. اما اعمال مدیریت ریسک بر عهده مدیران و روسای شعب می باشد

چه کسانی می توانند از مزایای این بیمه نامه بهرمند شوند ؟

تمام اقشار جامعه بدون محدودیتی می توانند از بیمه نامه حوادث خانواده استفاده نمایند.

با توجه به شرایط مندرج دربیمه نامه ممکن است خطرات در یکی از سطوح ذیل مورد پوشش قرار گیرد:

پوشش اصلی:

  • غرامت فوت و نقص عضو ناشی از حادثه
  • غرامت روزانه بستری در بیمارستان
  • غرامت روزانه عمومی ( فقط برای مشاغل آزاد )
  • هزینه پزشکی ناشی از حادثه

پوشش اختیاری:

  1. خطرات زلزله و آتشفشان
  2. هدایت موتورسیکلت
  3. کوهنوردی ، شنا و سایر ورزش های رزمی

شرایط عمومی یا متن بیمه نامه در واقع مفاد قرارداد فیمابین بیمه گر و بیمه گذار بوده که به امضای بیمه گر رسیده و تحویل بیمه گذار می گردد. کلیه جزئیات بیمه نامه به مانند پوششها ، استثنائات ، وظایف و تعهدات بیمه گر و  بیمه گذار،مهلت اعلام خسارت،مرجع حل اختلاف و سایر موارد در آن درج گردیده است.شرایط عمومی بسته به نوع بیمه نامه صادره می تواند یک یا چندین  صفحه باشد و همچنین شرایط عمومی در هرنوع بیمه نامه ثابت می باشد.

 مدارک جهت صدور بیمه نامه

 تنها کارت ملی یا شناسنامه جهت احراز هویت بیمه گذار و اعضاء خانواده وی جهت صدور بیمه نامه می باشد . ابتدا می بایستی فرم پیشنهاد را تکمیل و براساس آن توسط  سیستم بیمه نامه صادر می گردد.

  1. تکمیل فرم پیشنهاد
  2. صدور بیمه نامه حوادث خانواده
  3. تحویل به بیمه گذار

پرسشنامه باید توسط بیمه گذار یا نماینده واجد صلاحیت وی تکمیل گردد و به امضای وی و در صورت شخصیت حقوقی بودن بیمه گذار،ممهور به مهر وی گردد.لازم به ذکر است که پرسشنامه جزء لاینفک بیمه نامه صادره بوده و بیمه نامه بر اساس اطلاعات آن صادر گردیده و به آن استناد می گردد بنابراین ضروری است بیمه گذار کلیه اطلاعات آن را صادقانه و بطور کامل تکمیل نماید.

حق بیمه قابل پرداخت 

به ازای هر یک از اعضاء خانواده حداقل مبلغ 218.000 ریال می باشد که بنا به درخواست بیمه گذار قابل تغییر می باشد .


طرح پیشنهادی ما به شما جهت خرید بیمه نامه بشرح ذیل می باشد

   الف ) جبران غرامت فوت و نقص عضو دایم ( جزئی و کلی ) ناشی از حوادث برای هر یک از اعضای خانواده : 1.200.000.000  ریال

  ب ) جبران هزینه پزشکی ناشی از حادثه برای کل اعضای خانواده : 120.000.000 ریال


حق بیمه  سالیانه قابل پرداخت برای یک خانواده دو نفره

مبلغ   2.616.000    ریال



مشاهده جزئیات
1402/12/11 شرکت سهامی بیمه ایران   131  

 معرفی بیمه مسئولیت مدیران ساختمان

هر رخدادی در ساختمان مسئولیتی را ایجاد می کند. اگر آسانسور خراب شود یا یکی از ساکنین به نمای دیوار آسیب بزند. اگر بی نظمی بر سر قرار دادن آشغال در جلوی درب واحد ایجاد مشکل کند یا یک غریبه وارد ساختمان شود و وسیله ای را بدون اجازه بردارد. همه اینها و بسیاری دیگر مشکلاتی هستند که ممکن است در هر ساختمانی بوجود بیاید. با این حال یک نفر باید به امور رسیدگی کند و جلوی اتفاقات را بگیرد یا آن را جبران نماید. مدیر کسی است که مسئولیت مدیریت تمام بخش های ساختمان را دارد. مسئولیت مدیر ساختمان در قبال حوادث و اتفاقاتی که ممکن است برای یک آپارتمان بیوفتد یکی از مباحث مهمی ست که هر مدیر و مالک یا مستاجری باید بداند.

 

تعریف اجمالی از شخص مدیر ساختمان

قبل از آن که با مسئولیت های مدیر ساختمان آشنا شویم ابتدا باید بدانیم که مدیر چه کسی ست و چه اختیاراتی دارد. در واقع مدیر ساختمان آن شخصی است که از بین ساکنین و یا از بیرون ساختمان ، توسط مجمع عمومی مالکین انتخاب می شود و مسئول رسیدگی به تمامی امور مشترک ساختمان اعم از حفاظت عمرانی ، جمع آوری شارژ و پرداخت هزینه ها ، رسیدگی به درخواست ها و شکایات ساکنین و … می باشد .

 

مدیر ساختمان را چه کسانی انتخاب می کنند ؟

مدیر یک ساختمان بر اساس نظر و رای مجمع عمومی مالکین و به صورت دوره ای و سالانه انتخاب می شود . با استناد به ماده 7 آیین نامه ی اجرایی قانون تملک آپارتمان ها ؛ پس از تشکیل مجمع عمومی مالکین ، در اولین جلسه ابتدا رئیس مجمع عمومی تعیین خواهد شد و سپس در همان جلسه مدیر یا مدیرانی از بین مالکین و یا اشخاصی از خارج مجتمع انتخاب می شود . مجمع عمومی مالکین باید هر سال یک بار تشکیل شود.

 

لیست وظایف مدیر ساختمان

  1. انجام تمامی امور مشترک آپارتمان
  2. رسیدگی ، حفظ و نگهداری از تاسیسات و بنای اصلی آپارتمان
  3. مجری اصلی تصمیمات هیئت مدیره ساختمان
  4. معین نمودن میزان شارژ ماهیانه هر واحد و جمع آوری آن از اهالی ساختمان
  5. رسیدگی به اعتراضات و حل و فصل اختلافات به وجود آمده میان ساکنین
  6. بیمه نمودن ساختمان در برابر حوادث
  7. حفظ و آرشیو صورت جلسات و اطلاع رسانی تصمیمات به افراد غایب
  8. مسئول ارائه رسید تسویه حساب هزینه‌های ساختمان
  9. پیگیری امور مربوط به بازسازی و تعمیرات کلی یا بخشی از ساختمان

 

شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد ولی چنانچه با دقت و تامل به موارد بالا توجه کنیم ، متوجه می شویم که وظایف مدیران ساختمان نه تنها امری ساده و آسان نیست ، بلکه بسیار مهم و حساس می باشد و مدیران ساختمان باید در انجام وظایف خود نهایت دقت و مسئولیت پذیری را داشته باشند . از این رو توصیه اکید می گردد ؛ اگر چنانچه تمایل دارید این سمت را تجربه کنید و خود را در آن محک بزنید ، حتما قبل از آن که کاندید شوید نسبت به وظایف و مسئولیت هایش مطالعه کاملی نموده و نسبت به آن اطلاعات جامعی داشته باشید .

 

آیا مدیر ساختمان در قبال حوادث مسئول است ؟

با در نظر گرفتن ماده ۱۴ قانون تملک آپارتمان ها ، شخصی که به عنوان مدیر ساختمان از سمت مجمع عمومی مالکین برای اداره امور مجموعه ساختمان انتخاب می شود و خود کتبا یا عملا این مسئولیت را می پذیرد ، بر اساس همین قبول سمت و پذیرش مسئولیت هایش به صورت ضمنی یا طی صورتجلسه مدیریت ساختمان ، قانونا مسئول امور ساختمان می گردد . این فرد پس از آن باید تمامی وظایفی که قانونا بر عهده ی یک مدیر ساختمان می باشد را انجام دهد و هرگونه تخطی و سهل انگاری از آن مسئولیت هایی را برای او در پی دارد .

 

اقدام جهت بیمه آتش سوزی ساختمان

اصلی ترین و مهمترین بیمه ای که باید هر ساختمانی را تحت پوشش آن قرار داد ، بیمه آتش سوزی می باشد . آتش سوزی جز حوادثی است که به علت وجود سیستم های برق کشی و گاز کشی و … در هر ساختمانی امکان رخ دادنش می رود ، به همین منظور علاوه بر رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از بروز حادثه ، بیمه نمودن نیز جهت جبران خسارت احتمالی ، امری ضروری می باشد .

بیمه آتش سوزی نمودن ساختمان جز اصلی ترین وظایف یک مدیر ساختمان می باشد . ( البته باید ناگفته نماند که تمامی هزینه های این امر بین مالکین واحد ها تقسیم گردیده و هر مالکی مسئول پرداخت سهم خود از این هزینه می باشد )

چنانچه مدیر ساختمانی نسبت به این وظیفه ی خود سهل انگاری نموده و این بیمه نامه را برای آپارتمان یا مجتمع مسکونی تهیه نکرده باشد در صورت بروز حادثه جبران تمامی خسارات مادی وارده بر عهده شخص مدیر می باشد . پس مدیران ساختمان ها چنانچه می خواهد درگیر چنین دردسر بزرگی نشود ، موظف اند در ابتدایی ترین اقدامات خود ، یک بیمه آتش سوزی کامل و جامع برای آپارتمان خریداری نموده و هزینه آن را به طور کامل بر کل واحد ها تقسیم نموده و از آنها اخذ نماید .

 

اقدام جهت بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

چند مورد از اساسی ترین و رایج ترین دغدغه های هر مدیر ساختمانی شامل موارد زیر می باشد :

  • چنانچه نمای ساختمان حادثه ساز شود (سنگ یا آجری از آن رها شده و با رهگذر یا خودرویی برخورد کند) چه باید کرد ؟
  • چنانچه سرایدار یا خدمه ی ساختمان در طی انجام وظایفش دچار حادثه شود چه باید کرد ؟
  • اگر تعمیرکاری که مسئول تعمیر تاسیسات یا آسانسور است دچار حادثه ای شود چه اقدامی می توان کرد ؟
  • اگر شخصی از ساکنین یا مهمانان در حین استفاده از آسانسور دچار حادثه گردد تکلیف چیست ؟
  • چنانچه بخش تاسیسات و موتورخانه آپارتمان دچار حادثه گردد ، جبران خسارت های وارد شده بر عهده کیست ؟

 

تشریح بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

برای تعریف این بیمه می توان اینگونه بیان نمود ؛ بیمه مسئولیت مدیر ساختمان ، بیمه ای است در ارتباط با ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات ساختمان ، اینگونه که اگر چنانچه در نتیجه کوتاهی و سهل انگاری مدیر ساختمان از مسئولیت هایش خسارت جانی و مالی به ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات وارد شود و منشاء این خسارت مرتبط با مشاعات ساختمان باشد ، شرکت بیمه موظف است پس از احراز مسئولیت مدیر ساختمان در وقوع این حادثه و در صورت لزوم مطابق رای محاکم قضایی نسبت به پرداخت خسارت اقدام می نماید .

چند نمونه از مواردی که شامل پوشش این بیمه می شوند شامل موارد زیر می باشد ؛

  • حوادث صورت گرفته در آسانسور
  • حوادثی که در استخر و سونای آپارتمان رخ داده است
  • حوادث ایجاد شده در پارکینگ ساختمان
  • آتش سوزی در مشاعات
  • بکارگیری نظافتچی و سرایدار

 

سقوط اشیاء در محوطه ساختمان واطراف ساختمان

ایجاد خسارت به ساختمانهای مجاور ناشی از آتش سوزی ، ترکیدگی لوله آب ، نشت و ریزش چاه ، خسارتی وارد آید .

بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار و در صورت لزوم طبق رای مراجع قضایی نسبت به پرداخت خسارت اقدام می نماید .

 

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان چه حوادثی را پوشش می دهد ؟

این بیمه در رابطه با خسارت های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث ( مانند سرایدار ، نظافتچی ، سرویس کار و … ساکنین در قسمت مشاعات ساختمان مطابق شرایط و تعهدات بیمه نامه مسئولیت دارد . به عنوان مثال بخش موتورخانه ی یک آپارتمان دچار نقص فنی شده و مدیر تعمیرکاری را جهت تعمیر آن آورده است و این تعمیرکار هنگام تعمیر دچارحادثه می گردد که در این هنگام این بیمه مسئولیت پوشش خسارت های وارد شده را دارد . و یا حالتی را در نظر بگیرید که در آن مهمانان یکی از واحد ها هنگام استفاده از آسانسور دچار حادثه می شود . در این مورد نیز این بیمه مسئولیت جبران خسارت ها را بر عهده می گیرد .

 

چه خساراتی شامل این بیمه نمی شود ؟

1- خسارت هایی که در پی ؛ فعالیت های نماکاری ، نقاشی ، احداث و یا اضافه بنا ، و هرگونه تعمیرات اساسی در بنای اصلی ساختمان اتفاق می افتد . ( در ارتباط با این موارد باید بیمه نامه جدایی در زمینه ی فعالیت مورد نظر تهیه نمود )

2- خسارت هایی که به وسایل نقلیه مستقر در پارکینگ های عمومی ، تجاری ، اداری و … وارد شده است .

3- خسارتی که ناشی از تصادف و برخورد با جسم ثابت و … که در نتیجه قصور راننده ی وسیله ی نقلیه بوده باشد .

4- خسارت هایی که در آن مشخص گردد بیمه گذار در آن عمد و تقلب داشته است .

5- خسارت های ناشی از انفجار هسته ای و تشعشعات رادیو اکتیو

6- خسارت های ناشی از جنگ و انقلاب و شورش و اعتصاب و عوامل دیگری از این قبیل

7- خسارت هایی که منشا آن خارج از اختیار بیمه گذار می باشد از قبیل حوادث و بلایای طبیعی ( سیل ، زلزله ، رانش زمین ) مگر آنکه مسئولیت بیمه گذار در مراجع قضایی در بروز حادثه محرز گردیده باشد .

8- خسارت های وارد شده ناشی از قصور اشخاصی غیر از بیمه گذار ( مانند مسئولیت پیمانکار )

9- هرگونه خسارتی که خارج از شرایط و آیین نامه مسئولیت قانون تملک آپارتمانها باشد .

و چندین مورد دیگر …

نکته مهم : آن دسته از خسارات مالی وارد شده به خودروهای پارک شده در پارکینگ ساختمان های مسکونی که در آن منشا حادثه قسمت مشاعات ساختمان باشد ، مطابق شرایط بیمه نامه قابل پرداخت است .

 

– نداشتن بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

همانطور که در قسمت های قبل این مقاله گفته شد ، از جمله مهمترین وظایف یک مدیر پیگیری امور مربوط به بیمه ساختمان می باشد . در همین راستا قانونگذار ، مدیری که به این وظیفه خود عمل نکند را مسئول جبران خسارات وارده به مالکان یا ساکنان می داند . مسئولیت های در نظر گرفته شده ، اگر چه از نوع کیفری نیست ( یعنی مجازات ندارد ) ولی به مالکان واحدها این اجازه را می دهد که به دادگستری محل ملک مورد نظر مراجعه و شکایت نموده و خسارت هایی که در اثر آتش سوزی به مال یا جان آنها وارد شده است را مطالبه کنند .

البته بر اساس قانون ، اگر خسارات وارد شده تا پنج میلیون تومان ( و یا کمتر ) باشد ، مرجع صلاحیتدار برای رسیدگی به مطالبه خسارت ، شورای حل اختلاف خواهد بود . در هر صورت مالکین واحدها ، آپارتمانی می توانند از فرد مدیری که در بیمه کردن ساختمان کوتاهی و آن ساختمان را بیمه نکرده است خسارت دریافت کنند. این بیمه نامه براساس قانون بیمه مصوب ۱۳۱۶ ، قانون مسئولیت مدنی مصوب ۱۳۳۹ و قانون تملک آپارتمانها ، مسئولیت بیمه گذار را در قبال ساکنین واشخاص ثالث در قبال حوادث موضوع بیمه و تا حدودی تعهدات مندرج در بیمه نامه می نماید .

 

سهل انگاری نسبت به مسئولیت تعمیر و نگهداری آپارتمان

همانطور که قبلا گفته شد ، حفظ و نگهداری بنای ساختمان و بخصوص بازسازی قسمت های مشاع ( مشترک ) ساختمان از اصلی ترین وظایف یک مدیر ساختمان می باشد . به بیان دیگر ، تمامی اقدامات و مساعی مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن می باشد .
در راستای دارا بودن این مسئولیت ، اگر چنانچه مدیری از سوی مجمع عمومی مالکین مسئول بازسازی قسمتی آسیب دیده از ساختمان شود ، ولی نسبت به این مسئولیت خود سهل انگاری کند و این سهل انگاری موجب ایجاد خسارت بیشتری شود ، شخص مدیر مسئول جبران خسارات به وجود آمده می باشد .

 

نتیجه گیری

حال که دانستیم مسئولیت های یک مدیر در حوادث چقدر زیاد است باید توجه کرد که تخطی از آن نیز برای مدیران گران تمام می شود. در واقع هر کسی که از مسئولیتی که پذیرفته تخطی کند مجبور به جبران خسارت می گردد. نگاه قانونگذار به مدیر یک مجتمع در واقع در قالب یک انسان آگاه و کاربلد است و مسئولیت یک چنین فردی بسیار بالاست. باید توجه کرد که قبل از پذیرس سمت مدیر باید فرد داوطلب یا منتخب از وظایف و نحوه عملکرد مدیران آگاهی داشته باشد تا بتواند در جهت امنیت و آرامش ساکنین و مالکین بکوشد.

مشاهده جزئیات
1402/12/10 شرکت سهامی بیمه ایران   542  

 معرفی بیمه نامه آتش سوزی ( طرح سفر )

شرکت سهامی بیمه ایران در آستانه سال نو طرح «بیمه سفر» را ارائه می کند . شایان ذکر است طرح بیمه سفر به منظور کاهش دغدغه ها و حوادث احتمالی در غیاب بیمه گذاران ارائه میگردد .
ویژگی های «طرح بیمه سفر» عبارت اند از :
موضوع بیمه : منزل مسکونی ، توشه مسافر ، خودروی شخصی و حوادث در طول سفر .
خطرات مورد تعهد بیمه نامه :
آتش سوزي ، انفجار ، صاعقه - سيل و طغيان آب درياها و رودخانه ها - طوفان وگردباد و تندباد
ساختمان و اثاثیه محل سکونت تا مبلغ 10.000.000.000 ریال
توشه مسافر تا مبلغ : 350.000.000 ریال
خودروی شخصی تا مبلغ : 800.000.000 ریال
غرامت فوت و نقص عضو ناشی از حوادث مورد تعهد این بیمه نامه برای بیمه گذار و اعضای خانواده تحت تکفل وی 1.500.000.000 ریال
جبران هزینه های پزشکی ناشی از حوادث موردتعهد این بیمه نامه برای بیمه گذار و اعضای خانواده تحت تکفل وی : 150.000.000 ریال
حق بیمه : (با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) جمعا به مبلغ : 1.003.000 ریال
توضیحات :
منظور از توشعه مسافر، کلیه لوازم عرفی و معمول موردنیاز مسافر در یک سفر متعارف نظیر چادر مسافرتی، لوازم شخصی و ... می باشد .
بیمه گذار موظف است مراتب حادثه را در اولین فرصت ممکن و حداکثر ظرف 3 روز بعد از وقوع حادثه به نزدیک ترین واحد اجرایی بیمه ایران اعلام نماید.
بیمه گذار موظف است فهرست موارد آسیب دیده و ارزش آنها را به همراه مدارک مثبته ای که به تایید مراجع ذیصلاح محل وقوع حادثه رسیده است، به شرکت سهامی بیمه ایران ارائه نماید .
بیمه گر هیچ گونه تعهدی نسبت به جبران خسارت وارده به پول و مسکوکات، اوراق بهادار، طلا و جواهرات و اشیای قیمتی و مشابه آن ندارد .
در راستای تامین آسایش خاطر بیمه گذاران ، در طول سفر و ایجاد سهولت در صدور بیمه نامه ، دو آیتم تاریخ صدور و تاریخ شروع برای طرح پیش بینی گردیده که تاریخ شروع می تواند به دلخواه مشتری تعیین گردد و اعتبار بیمه نامه 10 روز پس از تاریخ شروع خاتمه می یابد.
در صورت وجود هرگونه بیمه نامه دیگری که خطرات مذکور را تحت پوشش قرار دهد ، این بیمه نامه صرفا به عنوان مکمل آن بیمه نامه تلقی خواهد شد .
این بیمه نامه، تابع قانون بیمه و شرایط عمومی بیمه نامه های موردعمل بیمه ایران می باشد .
جهت اطلاع بیشتر با تلفن 09133528501 تماس حاصل فرمائید
مشاهده جزئیات
1402/11/10 شرکت سهامی بیمه ایران   1682  

 بخشودگی جرائم بیمه نامه شخص ثالث

با اعلام بیمه مرکزی این طرح از روز پنجشنبه 12 بهمن تا 6 اسفند ۱۴۰۲ ، با مهلت 25 روزه و شرط خرید بیمه یکساله برای کلیه وسایل نقلیه اجرایی شد . اگر بیمه خود را تمدید نکرده اید، این بهترین فرصت برای خرید بیمه است .


مشاهده جزئیات
1402/08/03 شرکت سهامی بیمه ایران   4209  

 اعلام تخفیفات جشنواره 15 آبان 1402

به مناسبت گرامیداشت هشتاد و نهمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران و تداعی خاطره خوش این رخداد مبارک بعنوان یک افتخار ملی در اذهان بیمه گذاران، مشتریان و متقاضیان خدمات بیمه ای شرکت، اعلام میدارد تخفیفات و تسهیلات تحت عنوان جشنواره ۱۵ آبان  سال 1402 بشرح ذیل (بمدت یک ماه ) از تاریخ 1402/08/15  الی 1402/09/15 توسط این نمایندگی قابل ارائه می باشد .
1 . صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل با 35 درصد تخفیف نقدی و  حمایت
2 . صدور بیمه نامه عمر زمانی انفرادی با 10 درصد تخفیف
3 . صدور بیمه نامه مسئولیت با 20 درصد تخفیف
4 . صدور بیمه نامه حمل و نقل با 20 درصد تخفیف
5 . صدور بیمه نامه آتش سوزی با 20 درصد تخفیف
6 . صدور بیمه نامه مهندسی با 30 درصد تخفیف
مشاهده جزئیات
1402/02/19 شرکت سهامی بیمه ایران   676  

 راه اندازی سامانه پذیرش خسارت

شرکت سهامی بیمه ایران بعنوان نخستین شرکت خدمات بیمه ایی در کشور در راستای پرداخت خسارت به صورت مکان محوری ، خدمات نوین خود را بشرح ذیل به اطلاع بیمه گذاران محترم می رساند بیمه گذاران محترم می توانند در زمان بروز حادثه ، برای خسارت های مالی با شماره گیری تلفن 0353400 برای استان یزد و برای سایر استانها با شماره گیری 09668 درخواست کارشناس سیار نمایند و با هماهنگی لازم ، کارشناسان سیار بیمه ایران در محلی که شما مشخص میکنید برای بازدید خودرو حادثه دیده حضور به هم می رسانید .
لازم بذکر است شرایط لازم برای تشکیل پرونده و پرداخت خسارت در محل بشرح ذیل می باشد
1 . میزان خسارت وارده نباید از مبلغ30.000.000 تومان برای خسارت های بدون کروکی و 45.000.000 تومان برای خسارت دارای کروکی تجاوز کند .
2 . حوادثی که دارای چند زیاندیده باشد .
3 . حوادثی که زیاندیده موتورسیکلت باشد .
4 . حوادث که منجر به جرح افراد گردد .
5 . حوادثی که بنا به نظر کارشناس سیار بیمه ایران نیاز به مراجعه حضوری به شعبه استان محل سکونت باشد .
بیمه گذار محترم ، شما می توانند از طریق لینک زیر وارد سامانه بیمه ایران من شوند و ثبت نام خود را تمکیل تا از سایر خدمات بیمه ایی ما بهرمند گردید
منتظر خدمات نوین ما باشید .

جهت ورود به سامانه ایران من اینجا کلیک کنید
مشاهده جزئیات